Pomoc firmom i szkołom w zakresie utrzymania kontaktu w odpowiedzi na koronawirusa

Pomoc firmom i szkołom – walka z koronawirusem

Pomoc firmom i szkołom - walka z koronawirusem

Ponieważ coraz więcej pracowników, nauczycieli i studentów pracuje zdalnie w odpowiedzi na rozprzestrzenianie się COVID-19, Google chce zrobić wszystko, aby pomóc im pozostać w kontakcie i pracować efektywnie. G Suite i G Suite dla Szkół i Uczelni stanowią zbiór aplikacji zwiększających wydajność i pomagających firmom oraz nauczycielom współpracować bez względu na to, gdzie się znajdują.

Google dokłada wszelkich starań, aby pomóc uczniom i ich nauczycielom w nauce poza szkołą. W Hongkongu i Wietnamie, gdzie szkoły zostały już zamknięte, setki tysięcy uczniów zaczęło korzystać z Hangouts Meet – narzędzia do wideokonferencji dostępnego dla wszystkich użytkowników G Suite oraz z Google Classroom – narzędzia umożliwiającego dołączenie do zajęć i kontynuowanie nauki zdalnie z domu. A ponieważ coraz więcej firm dostosowuje swoje zasady dotyczące pracy zdalnej i ogranicza podróże służbowe w odpowiedzi na COVID-19, Google zapewnia możliwość niezawodnego spotykania się wszystkich globalnie rozproszonych zespołów twarzą w twarz, nawet jeśli pracowników nie ma w tej samej lokalizacji.

Pomoc dla firm i szkół w  utrzymaniu kontaktu

Od pierwszego tygodnia marca Google zaczął wprowadzać bezpłatny dostęp do zaawansowanych funkcji wideokonferencji Hangouts Meet dla wszystkich klientów G Suite i G Suite dla Szkół i Uczelni na całym świecie, w tym:

  • większe spotkania – do 250 uczestników na połączenie;
  • transmisja na żywo dla maksymalnie 100 000 widzów w domenie;
  • możliwość rejestrowania spotkań i zapisywania ich na Dysku Google.

Funkcje te są zwykle dostępne w wersji Enterprise G Suite i G Suite Enterprise for Education i wszyscy klienci będą mogli z nich korzystać bezpłatnie do 1 lipca 2020 roku. Jeśli potrzebujesz pomocy w rozpoczęciu korzystania, zachęcamy do kontaktu.

Google dokłada wszelkich starań, aby wspierać użytkowników i klientów w tym trudnym czasie. Nieprzerwanie skaluje całą infrastrukturę, aby zaspokoić rosnący popyt na Hangouts Meet, zapewniając sprawny i niezawodny dostęp do usługi przez cały ten okres.

Źródło: https://cloud.google.com/blog/products/g-suite/helping-businesses-and-schools-stay-connected-in-response-to-coronavirus